Jeżeli w niedługim czasie chciałbyś złożyć zamówienie na słodycze reklamowe, możesz być bardzo zainteresowany tym, w jaki sposób są one pakowane. Czy w jednym opakowaniu znajduje się wiele cukierków, czy ich mała ilość? Producenci i dystrybutorzy słodyczy reklamowych wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewniają im wysokiej jakości produkty, które mogą być pakowane na kilka sposobów. Jednym z najczęściej spotykanych jest pakowanie słodyczy w kilogramowe worki. Są one wyprodukowane z wytrzymałej, przeźroczystej folii i mogą pomieścić znacznie więcej, niż kilogram słodyczy. Zaletą tego rozwiązania jest niska cena i możliwość łatwego sprawdzenia, jaki rodzaj cukierków kryje się w danym opakowaniu. Jeżeli poszukujecie nieco innych opakowań, bardziej ekskluzywnych, firmy produkujące cukierki reklamowe również mają kilka ciekawych rzeczy do zaproponowania. Jedną z nich są metalowe pudełka na słodycze, na których również może być wykonany nadruk. To rozwiązanie ma tę zaletę, że jest idealnym rozwiązaniem dla firm, poszukujących wygodnych produktów, które mogą być przeznaczone na prezent dla swoich klientów.
Czy wszystkie słodycze reklamowe muszą mieć nadruk na opakowaniu? Nie, ale powinny go posiadać. Jest to bowiem ważne z jednego, ale istotnego powodu ? biorąc do ręki taki cukierek i zdejmując z niego opakowanie, każdy będzie wiedział, kto odpowiada za jego wyprodukowanie. Dodatkowo, niektóre firmy umożliwiają umieszczenie na cukierkach wklęsłego logo firmy, które je zamówiła. Wówczas otrzymujemy cukierek mocno spersonalizowany, który został oznakowany zarówno na opakowaniu, jak i na samym słodyczu. Koszt wykonania takiej produkcji jest wyższy od klasycznych cukierków z nadrukiem na opakowaniu, ale jak najbardziej opłaca się zainwestować w takie rozwiązanie, które znacząco podnosi walory estetyczne i spotka się z większym zainteresowaniem ze strony wszystkich, zamierzających zakupić słodycze reklamowe na potrzeby swojej firmy.