Prawdopodobnie nie ma w Polsce osoby, która nie spróbowałaby mlecznego cukierka, popularnie zwanego Krówką. Historia tych przysmaków zaczyna się niemalże sto lat temu, kiedy to Feliks Pomorski, jako mały chłopiec, nauczyć się je wytwarzać u swojego wuja w Żytomierzu. Pomorski, kiedy już dorósł, otworzył pierwszą w Polsce fabrykę Krówek i rozpoczął ich produkcję na masową skalę. I chociaż, podczas II wojny światowej, Niemcy wysiedlili Pomorskiego z Poznania, ten nie poddał się i wznosił produkcję w podwarszawskim Milanówku. Tam, również, Feliks szczęścia nie miał, bo w wyniku pożaru, spaliła się cała fabryka. Rodzina Pomorskich i tym razem podjęła trud pracy, fabryka Krówek została odbudowana i produkcja mlecznych cukierków po raz kolejny została wznowiona. Cukierki te produkuje się z mleka, cukru oraz masła. Wszystkie składniki mieszka się ze sobą, a następnie przez kilka godzin gotuje w dużej kadzi. Po upływie określonego czasu, mieszankę należy wylać na stół i wystudzić. Po kilku dniach, zastygnięta masa gotowa jest do pokrojenia i zapakowania w papier. Poza historią i smakiem, również opakowanie cukierków należy do wyjątkowych: Krówki od lat pakowane są w papierki z wizerunkiem krowy, stąd nazwa tego produktu. Na rynku, Krówki występują w tak wielu smakach, jak wiele jest gustów konsumentów: czekoladowe, toffi, sezamowe, kawowe, z makiem czy z wiórkami kokosowymi albo kawałeczkami orzechów. Cukierki też mają rozmaite konsystencje, zależne od czasu ich przechowywania. Świeżo wyprodukowane Krówki ciągną się od środka. Im dłużej się je przechowuje, tym stają się one bardziej kruche. Potencjał cukierków już dawno zauważyli przedsiębiorcy i właściciele firm, czynić z Krówek słodycze reklamowe. Nic dziwnego, produkty te lubiane są przez niemal wszystkich. Podążając za myślą, że ?przez żołądek do serca?, cukierki te mogą być świetną podkładką do szkoleń pracowniczych, negocjacji biznesowych czy spotkań integracyjnych. Dziś, wiele firm, produkujących Krówki, oferuje umieszczenie logo firmy na papierku, więc jest to świetna forma umacniania tożsamości firmy w świadomości kontrahentów oraz kreowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Ponadto, cukierki te świetnie sprawdzą się jako słodycze do kawy w restauracjach czy kawiarniach. Krówki doskonale też będą się prezentować na stołach w trakcie wesel, komunii i ważnych w naszym życiu uroczystości. Pyszne, ciągnące się lub kruche Krówki zadowolą podniebienia zarówno nasze, jak i naszych gości, tych młodszych i tych starszych!